Ardei umpluti cu carnati

Ardei umpluti...altfel.....
 Ingrediente:
  • 4 - 5 ardei (gras, capia)
  • 500 g carnati (eu am ales un sortiment putin afumat)
  • 250 g  branza crema
  • 100 g parmezan ras
  • 1-2 rosii
  • putina boia dulce
  • seminte susan 
Operatiunea cea mai migaloasa este jupuirea carnatilor, am indepartat pielea, am maruntit carnea cu furculita si apoi in tigaie cu ea sa se rumeneasca putin. Sigur ca puteti face voi compozitia de carne asa cum doriti, dar gustul va fi altul. Am lasat carnea sa se raceasca putin apoi am adaugat branza crema, 
parmezanul ras si cat amestecam eu de zor mi-a venit ideea sa pun si 2 rosii decojite si taiate cubulete. Am amestecat bine compozitia si m-am apucat de ardei.
Se taie in jumatati, pe lung, se scot semintele si se umplu, generos, cu minunata compozitie.
Am pus putin ulei intr-o tava si am asezat ardeii, e bine sa stea cat mai inghesuiti ca sa isi pastreze forma. Am presarat putina boia dulce si seminte de susan. Se lasa la cuptor aproximativ 30 min., depinde de cuptor, pana se rumenesc. Se umple de miros toata casa, atunci stii ca sunt aproape gata. Ne-am apucat de mancat si era cat pe ce sa uit de poze....asa ca am mai prins cativa in tava.
Pofta buna !